Torneig de bàsquet i futbol entre l’alumnat d’ESO

Aquests dos últims dies de curs han estat intensos, amb molta activitat al nostre centre. De fet, l’alumnat de 4t d’ESO ha organitzat dos tornejos entre tot l’alumnat d’ESO.

Els dos esports que han sigut protagonistes han estat el futbol i el bàsquet, amb els seus respectius trofeus. Així per tant, els quatre equips de bàsquet i els vuit de futbol ho han donat tot per arribar a la gran final, exihibint un espectacle d’esforç, companyerisme i entreteniment.

Cal tenir en compte que en ambdós tornejos han participat tant nois com noies, compartint pista i fent pinya, creant equips mixtes i mostrant a la societat un valor d’igualtat, tolenrancia i respecte entre tots.

Tanmateix cal agrair al professor de Religió, que ha fet d’àrbit, línier i var a la vegada i també, al mossèn de la nostra població, el qual s’ha involucrat des del minut zero i ha participat en un dels equips com a un jugador més.