Celebrem Santa Teresa

El passat divendres 14 d’octubre es va celebrar a l’escola el dia de la nostra fundadora, Santa Teresa de Jesús.

Professorat i alumnat van estar-hi molt implicats, i es van realitzar diferents activitats durant tot el dia.

L’alumnat de l’ESO va buscar informació i va realitzar un treball que després va exposar als diferents cursos de primària. Aquests, a partir del que els van explicar els seus companys més grans, van realitzar diferents dibuixos i murals, representant la vida de la Santa.

L’alumnat d’infantil va decorar el pati de l’escola amb globus en els quals hi havia “paraules màgiques” representatives de la nostra fundadora.

A més a més, tot l’alumnat de primària i secundària va assistir a la missa d’inici de curs  en commemoració de Santa Teresa.