Setmana Blanca de l’alumnat d’ESO a la Masella

La setmana del 21 al 24 de febrer alumnes de 1r a 4t d’ESO vam gaudir d’uns dies de neu a Masella.

Vam sortir dilluns a la matinada des del col·legi per arribar d’hora a l’estació d’esquí; el nostre hotel es trobava a peu de pistes.

Un cop vam recollir el material ens vam adreçar a les pistes per trobar-nos amb els monitors. El primer que van fer va ser dividir-nos en grups: debutants i esquiadors. Aquest any la gran majoria d’alumnes eren debutants.

Les classes eren cada matí de 9.30 a 11.30. Després podíem esquiar lliurement fins a l’hora de dinar i, en acabar de dinar, sobre les 14.30, qui volia tornava a les pistes fins a les 16.30 aproximadament.

El temps d’esquiada lliure anàvem junts per les pistes que ens havien portat els monitors o, si estàvem cansats,  ens quedàvem prenent el sol a la cafeteria de les pistes.

A l’hotel hi havia una cafeteria plena de sofàs, futbolins i billars on passàvem les tardes, després d’haver passat una estona a la piscina climatitzada.

Sobre les 21.00 teníem el sopar i, en acabar, a la mateixa cafeteria, s’organitzaven diferents activitats segons el dia: karaoke, jocs en equip, coreografies, gimcanes…

De 23.00 a 24.00 hi havia discoteca. Després, xerràvem una estona i anàvem a dormir per aprofitar l’esquí i l’snowboard del dia següent.

Ha estat una setmana divertida: hem fet amics, hem aprés i millorat el nostre nivell d’esquí i hem viscut una experiència que, de ben segur, recordarem.