Servei Comunitari 3r d’ESO #capnensensejoguina

L’alumnat de 3r d’ESO col·labora amb Càritas La Ràpita en la campanya #capnensensejoguina.

Durant aquestes últimes setmanes han anat al local a reparar, posar a punt, ordenar i classificar les joguines en bon estat, que els rapitencs i rapotenques han donat als diferents punts de recollida.

A més a més, els alumnes han realitzat publicitat a les xarxes per tal de difondre l’acció solidària i han organitzat un punt de recollida al centre per tal d’arribar més enllà.

Les expectatives s’han complit amb escreix així per tant, agraïm la implicació de tothom que hi ha contribuït.