Representació “El naixement de Jesús”

El  dia 19 de desembre, alumnat, professorat i famílies hem pogut gaudir de la celebració del Festival de Nadal al pavelló del col·legi. Els nens i nenes de 6è de primària han estat els encarregats de la representació del pessebre vivent i la resta de l’alumnat de totes les etapes ens ha delectat amb la cantada de nadales en català. Tot seguit, l’alumnat i el professorat del centre hem cantat plegats la cançó “Somiem tots junts”.

El sentit nadalenc i de solidaritat el reflectim amb el donatiu voluntari que s’ha recollit a l’entrada del pavelló i que va destinat a la Marató de TV3.

En finalitzar el festival, l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat el sorteig de la cistella de Nadal, rifa organitzada amb el propòsit de recollir diners per al seu viatge de final d’etapa.

Des del col·legi Sagrada Família us felicitem el Nadal amb els nostres millors desitjos de pau, salut i amor.

BON NADAL!