Reconeixement i entrega de diplomes als alumnes que es van presentar als exàmens oficials de Cambridge

Un any més, encetem el nou curs fent un merescut reconeixement als nostres alumnes que el curs passat, dins l’activitat d’anglès extraescolar organitzat pel centre, es van presentar als exàmens oficials de Cambridge. Des d’educació infantil fins a 4t d’ESO, els nostres alumnes tenen l’oportunitat de preparar-se per a aquestes proves, que tenen lloc cada any cap a final de curs, i que els acredita el nivell d’anglès aconseguit dins del marc de referència europeu.

Els alumnes de primària que s’han presentat i han superat les proves són Tana Geira Fibla, Diego Cao Pinna Morales i Pere Blanquer Lloris (Starters) i Daniela Cao Pinna Morales (Flyers).

Els alumnes de secundària són Aleksandr Babayev (KET), i Ferran Miquel Yeste, Berta Geira Fibla, Guillem Camino Pérez i Marc Guzman Rodríguez (PET).

Dimecres 19 de setembre va tenir lloc al saló d’actes del centre l’entrega dels diplomes corresponents i el reconeixement a l’esforç i treball dels nostres alumnes, als quals des del centre felicitem  i animem a continuar amb els seus estudis de la llengua anglesa.