Rebem la visita del Bisbe

Aquesta setmana passada, el bisbe de Tortosa Enrique Benavent va venir a la nostra població a conèixen’s de ben a prop. Va estar visitant diferentes famílies de la Ràpita, també va celebrar l’Eucaristia del diumenge de Quaresma a l’església de la Santíssima Trinitat i va finalitzar la seva estada fent una visita al nostre centre. L’alumnat de l’ESO el va rebre dijous al matí a la capella del col·legi. Allí els va explicar quina era la seva tasca i com havien de continuar sent bons cristians i, sobretot, bones persones. A la tarda, va visitar l’alumnat d’Infantil i Primària classe per classe.

Des d’aquestes petites línies volem agrair al nostre Bisbe Enrique, a Mossèn Carlos i  a la nostra Gna. Titular M.Carmen Moya la seva assistència per engrandir el nostre saber fer i la nostra voluntat de ser persones educades dins la nostra societat .

img-20170323-wa0001