MES DE MAIG, MES DE MARIA VIRTUAL

Ahir va acabar el mes de Maig, i com ja sabeu, és el mes que dediquem a la Mare de Déu.

Cada any tot l’alumnat del col·legi, per cursos, li ofereixen una flor a la Verge Maria i li fan una pregària.

Una flor diferent cada dia i associada a una virtut, totes elles extretes del llibre del Pare Palau Mes de María, Flores del mes de Mayo.

Aquest any ha estat una mica diferent, ja que les circumstàncies no ens han permès anar a l’escola.

Els més petits del col·legi han elaborat flors a les seves cases per oferir a la Verge Maria, i si heu anat seguint les publicacions de les xarxes socials, també haureu vist que igualment li hem ofert cada dia una flor i li hem fet una pregària.

A continuació teniu un recull de totes les flors i pregàries d’aquest mes de maig tan excepcional.