Les extraescolars d’anglès

Un cop iniciat el curs, volem donar les gràcies a les famílies que durant molt de temps estan dipositant la confiança en les classes extraescolars de llengua anglesa.

El nostre col·legi imparteix, des de fa molts anys, la llengua anglesa  des de les edats més petites, iniciant primer un treball de llengua oral per després aprofundir en la llengua escrita, comprensió i  lectura. Per tots és sabut que els nens en aquestes edats es troben en l’edat d’or per aprendre una nova llengua, i és per això que nosaltres, com a escola multilingüe, reforcem aquesta llengua per tal que els nostres alumnes puguin complir el màxim objectiu: ser capaços de comunicar-se en llengua anglesa en acabar l’ESO. D’aquesta manera els estem obrint les portes a un batxillerat i a unes carreres universitàries on tenir el B1 i B2 serà la  condició indispensable per accedir al món laboral.

Aquest any, amb la gran demanda d’alumnes que hem tingut, ens hem vist obligats a desdoblar algunes de les classes per nivells d’acord al pla establert per Cambridge University. Així doncs, ens hem trobat amb un grup d’alumnes  de P3, P4 i P5, un grup del nivell d’starters de 1r i 2n , un altre grup de movers per a 3r i 4t de primària, un de flyers per a 5è i 6è de primària i el grup dels alumnes d’ESO que es preparen per al KET i el PET.

Des d’aquestes línies, us seguim encoratjant a seguir confiant amb el nostre pla de llengües d’escola multilingüe i a no deixar d’assistir any rere any a les classes extraescolars, ja que el reforç sempre esdevé un avanç.

Gràcies.

angles-extraescolar