L’alumnat d’EP i ESO celebrem l’eucaristia de fi de curs

El passat 21 de juny, últim dia de classe, van celebrar l’Eucaristia de fi de curs a la Parròquia de la Santíssima Trinitat presidida per mossèn Carlos.

Una celebració on vam demanar perdó pel que hem fet malament i pel que hem deixat de fer, vam donar gràcies i vam renovar el nostre compromís cristià.

Va participar gairebé tot el col·legi, des de 1r d’educació primària fins 4t d’educació secundària. L’església feia goig!

Alumnes de totes les classes van participar en lectures i ofrenes, encara que els protagonistes van ser els alumnes de 4t d’ESO que l’any vinent comencen una nova etapa fora del col·legi.

L’equip de Pastoral i tot el professorat i comunitat del col·legi us desitgem bones vacances.