L’alumnat d’EP i ESO celebra el festival de fi de curs

Des de fa molts anys i amb molta il·lusió l’alumnat del Col·legi Sagrada Família es prepara a les classes d’Educació Física, música i tutoria l’assaig del que serà la coreografia de fi de curs.

Aquest any com a novetat i recordant temps passats on grans generacions i exalumnes del col·legi celebràvem el Festival al pati de l’escola, vam poder gaudir d’un gran festival on el públic es va mantenir asssegut a les cadires i els propis alumnes gaudien d’una bona visió a partir de la galeria del 1r i 2n pis.

Durant les tardes del 20 i 21 de juny les famílies van assistir  a l’actuació del Festival de Primària i ESO del nostre col·legi.

Des d’aquestes petites línees agraim l’ajuda imparable de l’AMPA ja que,  amb el berenar que ens ofereix  a fi de curs sempre ens endolceix i refresca l’acomiat d’un curs.

Les cançons que van acolorir el nostre festival van estar distribuïdes de la següent manera:

1r EP Limbo

2n EP Danza Kuduro

3r EP Single Ladies

4t EP You never can tell

5è EP Havanna

6è EP New Rules

1r ESO Perfect

2n ESO Billie Jean

3r ESO Closer

4t ESO  Sorpresa “Remix ABBA”