L’alumnat de primària coneix el nostre entorn amb l’escola Natural del Delta

De tots és ben sabut la importància que té conèixer e  propi medi natural on vivim, onens trobem geogràficament i quines espècies ens envolten.

Malgrat ser a prop del Delta, de la punta de la Banya, de la casa de fusta, dels miradors més atractius  per observar els flamencs del Delta, encara hi ha nens i nenes que no coneixen o no han tingut encara oportunitat de veure’ls. Per això, durant el dia d’avui, l’escola del Parc Natural del Delta ens dóna a conèixer les seves activitats, on tindrem l’oportunitat d’estudiar el mar i la platja, el riu,  els arrossars  i les espècies protegides. La millor manera de conèixer el propi medi és la d’experimentar, tocar i veure de forma natural tot allò que ens envolta: ratllats, catxels, ostres, algues, pilotes marines, bec d’alena, coll- verds o garces.

Tots els alumnes de primària, des de 1r fins a 6è, avui han tornat cap  a casa amb les ganes d’aprendre més sobre el delta i anar a observar què veiem damunt dels arrossars.