L’alumnat de l’escola celebra la Castanyada

El dimecres 31 d’octubre vam celebrar al col·legi una de les tradicions més populars de Catalunya, la Castanyada.

Durant la setmana l’alumnat d’educació infantil van visitar el mercat del poble per conèixer quins són els aliments típic de la tardor. Tanmateix i aprofitant l’avinentesa les seves professores van preparar un berenar amb productes típics d’aquesta estació.

L’alumnat de 4t d’ESO  va preparar i torrar les castanyes per a tots els alumnes i professors del centre. Els diners recaptats van destinats a l’ONG Educas, per això es vol agrair la col·laboració de tots els pares i mares del centre.

Paral·lelament i amb motiu del viatge de fi de curs de 4t d’ESO a Madrid  i amb l’objectiu guanyar diners per a aquest fi, van fer panellets i els van vendre a l’entrada del col·legi. Encara que a primera hora el temps no va acompanyar gaire, finalment els núvols es van dissipar fet que  va arrodonir l’èxit d’aquesta iniciativa.

Els alumnes de 4t volen donar-vos les gràcies per la vostra participació.