La Castanyada

Amb l’arribada de la tardor, arriba una de les festes més assenyalades en el nostre calendari: la Castanyada.

Aquest any l’hem celebrat dimarts a la tarda. Tot l’alumnat i el professorat del centre hem gaudit d’un berenar amb els productes típics de l’època: panellets i castanyes. Els més grans del col·legi han estat els encarregats de torrar i repartir les paperines de castanyes. Els diners que s’han recollit amb la seva venda han anat destinats a la ONG de la congregació EDUCAS. A més a més, i amb l’objectiu de recollir diners per al seu viatge de fi de curs, també han organitzat la venda de panellets que ells mateixos han elaborat. Aprofitem per donar les gràcies a tots els que heu col·laborat en la compra d’algun o d’ambdós productes.

D’altra banda, també s’han organitzat diverses activitats per celebrar aquesta festivitat. L’alumnat de Cicle Superior ha visitat els xiquets i xiquetes d’Infantil i de 1r, 2n i 3r d’EP per explicar-los el conte de La Castanyera. Aquests, després d’escoltar el conte, han realitzat una petita manualitat. L’alumnat de 4t EP ha treballat una poesia de la tardor que ha compartit i recitat als seus companys dels diferents cursos d’Infantil i Primària.