Juana Adell guanya el Premi de contes Domingo Riba

L’alumna Juana Adell, de 4t d’ESO, ha estat la guanyadora de la categoria B (adolescents de 13 a 17 anys) del Premi de contes Domingo Riba, concurs organitzat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de la nostra localitat.

Una de les bases del concurs era que el text havia de tenir alguna referència als valors que són transmesos a través de l’escola o el món de l’ensenyament. Juana va participar al concurs amb un conte titulat “El ratolí que va anar a la lluna”, el protagonista del qual és un personatge amb poques possibilitats econòmiques que lluita per aconseguir el seu somni. El seu relat evidencia els valors de l’esforç, la constància i la perseverança com a valors indispensables per a aconseguir allò que un vol.

Des de l’escola intentem transmetre aquests i molts altres valors i ens satisfà enormement que, per segon any consecutiu, una de les guanyadores d’aquest premi hagi estat una alumna del nostre centre.

ENHORABONA, JUANA!!!