IV Nit de l’Ensenyament

Aquest divendres 5 d’octubre en la IV Nit de l’Ensenyament, va tenir lloc a l’auditori Sixto Mir el reconeixement a la dedicació, l’esforç i la preseverança en l’ensenyament i l’aprenentatge.

A l’acte s’hi van congregar tots els centres escolars de la nostra població, convidats per la regidoria d’ensenyament de l’ajuntament.

Plegats vam gaudir d’un acte ple d’emoció i de joia entorn a aquelles metes individuals i grupals assolides amb el creixent neguit del saber.

Alumnat del nostre col·legi va ser guardonat amb un obsequi per guanyar diversos concursos el curs passat a nivel comarcal i estatal.

Concurs Copa Cangur 2017: Guillem Camino, Laia Cabré, Paula Pérez, Naia Ventura, Carla Porras, Maria Fabregat i Andrea Rodríguez.

Concurs Cangur 2017: Guillem Camino i Quim Ramírez.

Concurs Jocs Florals de Catalunya 2017: Alba de Mira.

Concurs Poesia Recitada 2017: Maria Fabregat.

També ex-alumnes i alumnat nou van rebre distintius: Meritxell Carceller i Pep Valldepérez.

A més a més, també van rebre homenatge dues de les mestres que han estat dins les nostres aules durant molt d’anys i han compartit ensenyaments i valors, Mª Carmen Cartes i Dolors Reverté.

A tots ells i elles i les seves famílies, la més sincera enhorabona!!