Torneig fi de curs 2018-2019 a l’ESO

Aquest divendres passat, el nostre alumnat va finalitzar el curs escolar 2018-2019. L’alumnat de secundària per tal de celebrar aquest període de temps d’estudi, d’adquisició de nous aprenentatge i el descobriment de noves àrees de coneixement, va realitzar un torneig.

L’alumnat de 4t d’ESO va ser l’encarregat d’organitzar-lo, van anar classe per classe preguntant a aquells i aquelles que estaven disposats a forma un equip i competir amb la resta. D’això, se’n van derivar equips de futbol tant masculí com femení, els quals es van enfrontar, tot compartint una bona estona d’esport a una de les instal·lacions esportives de la nostra població.

Quan va ser hora de marxar l’alumnat de 4t ‘ESO es va acomiadar d’una manera molt emotiva.

Aquest estiu ens servirà per carregar les piles, descansar i agafar amb ganes el proper curs escolar. Bon estiu!