Festival fi de curs

Des de fa molts anys i amb molta il·lusió l’alumnat del Col·legi Sagrada Família prepara a les classes d’educació física, música i tutoria l’assaig del que serà el ball per al festival de fi de curs.

Aquest curs 2023-2024, fruit potser de venir d’uns anys en què no feiem festivals per la covid, tant professorat com alumnat hem notat  més ganes i entusiasme en las preparació del festival.

Durant la tarda del 19  i el  matí del 20 de juny,  les famílies van assistir  a l’actuació del Festival de Primària i ESO del nostre col·legi.

El fil conductor d’aquest any ha estat “Un viatge arreu del món”. Tots hem viatjat amb un creuer per diferents països, la riquesa cultural dels quals ha quedat palesa en les diverses actuacions preparades per l’alumnat de cada curs.

Així doncs vam embarcar al Port de la Ràpita i des d’allí hem visitat països com Mèxic, on  els nostres alumnes de 6è ens van tocar amb l’ukelele dues cançons: “La cucaracha” i “Ukelele loco”. Les següents parades realitzades pel vaixell Costa Musical van ser:

1rEP:Màn Múa “Trò Lai Pho Cu” (Xina)

2nEP:Cotton Joe eye (l’Oest)

3rEP: Jambo (Àfrica)

4t EP: Magalenha (Brasil)

5èEP: Jey ho (La Índia)

6èEP He mele no lilo (Hawai)

Les nits del creuer van estar amenitzades per l’alumnat d’ESO, que va preparar les següents actuacions:

1r ESO: Uptown funk (Bruno Mars)

2n ESO Madre Tierra (Chayanne)

3r ESO; Shake Senora

4t ESO: es va acomiadar amb una gran sorpresa fent tot un remix  de les diferents cançons i coreografies que han interpretat des que van iniciar la primària fins 4t de l’ESO i no oblidant tampoc l’ús de la mascareta en època de pandèmia.

Durant la tarda del 21 de juny les famílies van assistir  a l’actuació del Festival d’infantil  del nostre col·legi. Les cançons varen rememorar bandes sonores  de pel·lícules com:

I3: Tacones rojos( Sebastian Yatra)

I4: Can’t stop the feeling (trolls)

I5 Monkey’s dance

Des d’aquestes petites línies  agraïm l’inestimable ajuda de l’AMPA i donem les gràcies a totes les famílies per la seva col·laboració i implicació.

Us esperem el proper curs! Bon estiu i gaudiu de les vacances!