Entrega de diplomes Cangur 2018

El passat dilluns 18 de juny, el nostre col·legi va rendir un petit homenatge a tot l’alumnat que aquest any ha participat en les proves cangur, i en especial als dos alumnes amb mencions honorífiques.

El director, Xavi Audí va encapçalar l’acte amb unes paraules de suport i admiració a la dedicació, a l’entusiasme i al desenvolupament de destreses i habilitats cognitives en les matemàtiques. Tal i com es habitual, intentem facilitar a l’alumnat l’accés a diversos concursos, on aplicar aquells coneixements apressos dins l’aula per tal de plasmar la utilitat del saber i el saber fer.

A l’acte van assistir tot l’alumnat participant entre els cursos de 5è d’EP a 4t d’ESO i se’ls va fer entrega d’un diploma de participació, el qual arriba al centre des de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), entitat organitzadora del Cangur.

A més a més d’agrair gratament a tots els estudiants la seva implicació, cal destacar que d’entre el 6% més bo de tots els concursants (112893 alumnes), el nostre centre compta amb Quim Ramirez de 6è d’EP; Júlia Socoró i Judit Ramírez de 2n d’ESO i Guillem Camino de 3r d’ESO. Situant-se entre el 1% més bo en Guillem i en Quim, concretament entre el 0’47% (posició 49 de 3r d’ESO) i 0’31% (posició 46 de 6è d’EP).

Aquests dos estudiants tanmateix, han rebut una menció honorífica del concurs, juntament amb una publicació de les proves cangur d’aquest any i de l’any passat.

Enhorabona a tots i totes i endavant!