Entrega a l’alumnat de certificacions Cambridge

Aquest dijous 2 de novembre s’ha fet entrega als alumnes Berta Geira Fibla, Katterin Agüero Agüero, Guillem Camino Pérez i Marc Guzman Rodríguez de les certificacions de Cambridge obtingudes el curs passat. Tots quatre, alumnes de 3r d’ESO, han obtingut el nivell B1.
L’entrega s’ha realitzat al saló d’actes del col·legi, amb la presència dels responsables de l’empresa Nexoland i de familiars dels alumnes.  Des del centre se’ls felicita pel nivell obtingut i se’ls encoratja a seguir en l’aprenentatge de la llengua anglesa.
Enhorabona a tots i totes.