Engeguem el projecte Ukelelé Ukelelà

Aquest curs iniciem un nou projecte al nostre col·legi per tal de fomentar i impulsar l’educació artística del nostre alumnat. Es tracta del projecte l’ukelele a l’escola.

Membres del nostre equip docent musical s’han format amb el projecte Ukelelé Ukelelà, que és un projecte de didàctica de l’ukelele creat per Violant Olivares i Eduardo Hernández amb l’objectiu d’acompanyar i oferir recursos als docents que vulguin impulsar la pràctica instrumental amb l’ukelele a les escoles.

Esperem que el nostre alumnat pugui gaudir moltíssim fent música! Amunt els ukes! Aloha!