Dijous gras a la Foradada

Aquest dijous gras, per tal de celebrar plegats la festivitat entorn a l’anomenat dia de la truita, l’alumnat d’educació secundària amb el professorat vam enfilar muntanya amunt cap a la Foradada.

A les 8:00 h vam sortir del col·legi i pas a pas ens vam plantar a les torradores. Allí, ens vam dividir en grups per tal d’adaptar el ritme de marxa a les possibilitats individuals de cadascú. A continuació vam proseguir passant pel coco d’en Jordi i després per la font del Burgar, des d’allí vam agafar diverses senderes: Pla de rodes, Matarrodona i Fontanella. Finalment, ens vam reunir al cim, tot disfrutant d’una diada  d’unió amb harmonia i contacte amb la naturalesa.

En acabar l’esmorzar vam descendir fins arribar altre cop a les torradores, on vam poder dinar i disfrutar d’una estona de conversa i joc fins les 17:00 h.

Val a dir que tot l’alumnat va aconseguir arribar a la Foradada i per tant, compartim amb tots ells i elles la consecusió d’aquesta meta, ja que tot repte sempre suposa una dedicació i esforç personal. Enhorabona!