Concurs Picalletres

La setmana passada l’alumnat de 3r d’ESO va participar en el Concurs Picalletres, que l’organitza i produeix Produccions Audiovisuals Antàrtida per a diferents televisions i ràdios amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.

El concurs consta de diverses proves en les que l’alumnat ha de lletrejar, llegir embarbussaments, trobar barbarismes,… i demostrar així un bon domini de la llengua catalana.

Al nostre territori, el Canal Terres de l’Ebre es qui s’encarrega de realitzar els rodatges de les diferents eliminatòries prèvies a la fase nacional del concurs. Així per tant, ens haurem d’esperar fins a mitjans d’abril per saber què ha passat i qui ha guanyat. Tot i això, cal afegir en primícia que tots els concursants de tots els centres van competir demostrant un bon nivell de la llengua catalana, essent així una competició bastant renyida i de qualitat.

Tan aviat sabem les dates en què s’emetran els programes del concurs us ho farem saber.