Concurs matemàtic: Prova Cangur 2023

Fa uns dies l’alumnat de 5è EP fins a 4t d’ESO ha participat al concurs matemàtic Prova Cangur.

La Prova Cangur és una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, amb l’objectiu de conrear el raonamnet i l’enginy matemàtic així, com el gust per les matemàtiques. La societat Catalana de Matemàtiques (SCM), la qual té representació nacional pròpia en Le Kangourou sans Frontières, organitza la Prova Cangur a Catalunya, juntament amb l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Cal afegir que aquesta prova és internacional i es duu a terme en altres territoris i països. De fet la realitzen més de 6 milions d’alumnes d’arreu del món.

La participació consisteix en respondre unes qüestions tipus test adoptant l’estratègia individual i pròpia que cadascú creu convenient. Així per tant, l’alumnat ha invertit una estona en fer matemàtiques d’una manera diferent, tot proposant-se el repte de participar en un concurs amb una llarga tradició i amb el que hi participen moltíssims alumne, prop de 6 milions, d’arreu del món.