Certamen de lectura en veu alta

La lectura i l’escriptura són considerades eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges. És per això que en el nostre centre constitueixen un objectiu d’atenció preferent durant tota l’etapa d’educació obligatòria.

Des del centre duem a terme diverses iniciatives per tal de fomentar l’hàbit de lectura entre el nostre alumnat. Una d’aquestes iniciatives és la participació en el Certamen de lectura en veu alta, concurs que s’organitza en diverses categories segons l’edat dels participants.

Per tal d’escollir el lector o lectora que ens representa en cada categoria organitzem una final escolar. Aquest any la vam celebrar el passat dijous 16 de febrer i hi van participar els següents alumnes:

• Grumets vermells (Cicle Mitjà d’EP): Diego Batalla i Patricia Elena Coltan de 3r d’EP i Valentina Chaparro i Carme Sancho de 4t d’EP.
  • Grumets verds (Cicle Superior d’EP): Júlia Tirado i Mireia Mora de 5è d’EP i Sara Navarro i Àgata Montserrat de 6è d’EP.
  • Corsaris (1r i 2n ESO): Alèxia Brusca i Maria Fabregat de 1r d’ESO i Àngel Llasat i Ferran Miquel de 2n d’ESO.
  • Tropa de corsaris (3r i 4t ESO): Mariona Balada i Arantzazu Viñas de 3r d’ESO i Marta Artuñedo, Berta Camins i Marta Fernandez de 4t d’ESO.

Volem aprofitar l’ocasió per felicitar tot l’alumnat que va participar en la final escolar pel bé que van llegir i dir-los que per a nosaltres va ser una tasca vertaderament difícil haver d’escollir un sol representant per a cada categoria. MOLTES FELICITATS!!! TOTS US PODEU CONSIDERAR GUANYADORS.

El guanyador/a de cada categoria ha estat el lector/a que ens ha representat als quarts de finals del Certamen, celebrats aquest dijous 9 de març a les 10.30 al saló d’actes dels Serveis Territorials  (Tortosa). Així, la nostra representant en la categoria de Grumets Vermells ha estat Carme Sancho; en la categoria de Grumets Verds ens ha representat Mireia Mora; en la de Corsaris, Maria Fabregat i la Tropa de Corsaris ha estat formada per Mariona Balada, Berta Camins i Marta Fernandez. ENHORABONA A TOTES PERQUÈ HO HEU FET MOLT BÉ!!!

img-20170309-wa0012

img-20170309-wa0014