Celebrem Santa Teresa de Jesús

Cada 15 d’octubre, amb la commemoració de la diada de santa Teresa, la nostra escola celebra la festivitat amb els seus alumnes.

Tot l’alumnat del col·legi va celebrar i va ser partícep de les diferents activitats que vam anar fent aquest dia tan assenyalat. Tot i que el dia 15 era diumenge, nosaltres ho vam celebrar el dimecres dia 11.

-A les 9:30 del matí des de 2n de Primària fins a 4t d’ESO tot l’alumnat del col·legi, acompanyat per tot el professorat, la nostra titular, les germanes de la comunitat i la nostra Provincial germana Olga (des d’aquí li agraïm la seva presència), vam anar a l’església Santíssima Trinitat a celebrar l’Eucaristia d’inici de curs. El nostre Mossèn Carles ens va fer gaudir d’una celebració dinàmica, interactiva i d’aprenentatge, ja que cada vegada els nostres alumnes saben respondre amb fermesa qüestions que també formen part de la nostra vida i de la fe del dia a dia.

Gràcies a la nostra pastoral, la celebració eucarística és un èxit, ja que hi participen tots els cursos:  fent la lectura, el salms, les pregàries i les ofrenes.

-Els  més petits d’Educació infantil van fer un treball manual de Santa Teresa.

-Els alumnes de Primària, per cicles, es van repartir les diferents tasques: cicle inicial i mitjà  va parlar dels valors i actituds que la Santa ens va ensenyar fent un mural a la classe i decorant els passadissos del col·legi amb missatges positius.

-El Cicle Superior va elaborar un mural a l’entrada del col·legi on vàrem col·locar amb dibuixos i text la vida de la Santa.

– Els alumnes d’ESO van col·locar frases cèlebres de Santa Teresa per tot el centre.

I finalment culminaríem la diada de Santa Teresa  amb el berenar i jornada de jocs al parc de Garbí amb tots els alumnes de primària i secundària acompanyats de tot el professorat.