Celebrem Santa Teresa de Jesús

Amb l’arribada molt aviat de la tardor i aprofitant que el dia 15 d’octubre és la celebració de Santa Teresa de Jesús, des del col·legi celebrem l’Eucarístia d’inici del curs acadèmic

2019-2020. El matí del dia 15 , desde 1r de Primària fins a 4T ESO , els alumnes ens dirigim a l’Església Santíssima Trinitat i amb ajuda del power point, dels cants i de la participació dels nostres xiquets i xiquetes amb les pregàries, les ofrenes i les lectures, Mossèn Carlos fa de la missa una celebració  divertida i engrescadora on alguns dels alumnes que han celebrat la 1ª Comunió són capaços de demostrar als més grans que el gran missatge de Jesús està més que aprovat i superat. Gràcies Jesús .