Celebrem Orígens

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la festa d’Orígens al nostre municipi. És per això que durant la setmana del 4 al 8 d’octubre al nostre col·legi es van dur a terme diverses activitats per apropar el nostre alumnat a la festa.

Les activitats han estat les següents:

A les classes d’educació física es van realitzar jocs tradicionals.

Cada curs, amb l’ajuda de mestres i professors de llengua i de música, va escriure i cantar una rondalla.

L’alumnat d’infantil va fer un taller de titelles representant als gegants.

A cicle inicial i cicle mitjà van realitzar un dibuix dels gegants.

A cicle superior van estar treballant la manera de viure i els costums que tenien els nostres avantpassats. Amb tota la recerca feta, van elaborar uns murals que s’han penjat al pati de l’escola.

L’alumnat de l’ESO va anar a la zona portuària a jugar a les birles, a fer curses de sacs i a saltar i estirar la corda.

Per posar la cirereta al pastís a la festa tan bonica que tenim, divendres tot l’alumnat i el professorat del centre van venir vestits d’Orígens.