Celebrem l’inici de curs amb Santa Teresa de Jesús

Com cada 15 d’octubre a l’escola celebrem la festivitat de Santa Teresa de Jesús.

Des de 2n d’educació primària fins a 4t de secundària hem anat a la Parròquia de la Santíssima Trinitat juntament amb tot el professorat i les germanes per participar en l’Eucaristia d’inici de curs.

Ha estat una celebració molt dinàmica gràcies al mossèn Carlos on han participat molts alumnes en les lectures, pregàries i ofrenes.

Per acabar la festa, a la tarda hem anat des de 1r d’educació primària fins 4t de secundària a gaudir d’una tarda de jocs al Parc de Garbí.

A més a més, durant aquests dies s’han anat fent activitats en tots els nivells educatius per conèixer els valors i la vida de Santa Teresa.