Celebrem la nostra festa gran!

Aquest dilluns 7 de novembre al col·legi hem estat de festa. Hem celebrat la festivitat del Pare Francesc Palau, el nostre fundador.

Per començar el dia ens hem reunit al pati tota la comunitat educativa per dur a terme una celebració de la paraula on hem recordat la importància i la necessitat de trobar moments de silenci i de solitud en aquest món tan sorollós que ens envolta, tal com feia el Pare Palau.

En acabar la celebració tots i totes han tornat a les seves classes per fer diferents manualitats, jocs i activitats relacionades amb la figura del fundador. Diferents grups d’alumnes de 3r i 4t d’ESO han anat passant per les classes de primària amb una presentació per explicar als més petits qui va ser Francesc Palau i Quer.

Després del pati, l’alumnat de 6è d’EP ha organitzat jocs per a la resta de cursos de primària i l’alumnat de secundària ens hem desplaçat fins l’àrea de Mundana, on hem dinat i hem realitzat diferents jocs per passar el dia tots plegats.

A la tarda els més petits de l’escola han gaudit d’una jornada d’esbarjo diferent al parc de davant del col·legi i els i les alumnes d’educació primària han anat a jugar al Parc de Garbí.

El temps ens ha acompanyat i hem passat un dia fantàstic de germanor recordant el fundador de les Carmelites Missioneres Teresianes.