Celebrem la festivitat del dia del Pare Palau

El divendres 6 de novembre,  vam celebrar al nostre col·legi el dia del Pare Palau, fundador  de la nostra Congregació. Aquest curs, ha estat una festivitat diferent, però ens ho hem passat genial dins de les nostres aules.

L’alumnat d’ESO ens ha preparat jocs digitals que han compartit amb totes les classes. Durant tota la setmana i en especial el divendres, hem realitzat jocs de taula i digitals com l’ “oca” i “passaparaula”, kahoots i vídeos animats per conèixer més sobre la vida i obra del Pare Palau.

L’alumnat d’infantil hem fet murals i hem passat una bona estona jugant a formar lletres del PARE PALAU amb els nostres cossos al terra.

En definitiva, i dintre del context de pandèmia que estem vivint i seguint totes les mesures de seguretat, hem celebrat un dels dies més assenyalats pel nostre centre.