Celebrem la festa del Pare Palau

Divendres 5 de novembre vam celebrar la festivitat del fundador de les Germanes Carmelites Missioneres Teresianes,  el Pare  FRANCESC PALAU I QUER.

Tothom va dur a terme els preparatius amb molta il·lusió. Divendres, en entrar a l’escola, es podia veure penjat un mural de Pare Palau a la façana de l’edifici, fet per l’alumnat de 1r d’ESO, i un altre a l’interior fet per l’alumnat d’infantil.

Durant la celebració, que va tenir lloc al pati,  vam escoltar unes paraules del director del col·legi. A continuació, vam cantar l’himne del Pare Palau i, tot seguit, l’alumnat va fer una breu exposició de les activitats que havien realitzat durant la setmana. Així, l’alumnat de cicle inicial ens va ensenyar  els seus treballs en forma de dibuix, el de cicle mitjà i superior va llegir frases del Pare Palau i l’alumnat d’ESO va compartir reflexions pròpies per aplicar a la vida, relacionades amb els ensenyaments transmesos pel Pare Palau.

Finalment, i com a cloenda de l’acte, tots junts vam cantar la cançó “Sonaron las campanas de San Antolín…”