Celebrem la festa del nostre fundador, el Pare Palau

El dimarts 7 de novembre i com cada any, al nostre col·legi és festa gran; celebrem el dia del nostre fundador, el pare Francesc Palau.
Ja fa dies que la festa comença a preparar-se a les classes amb treballs manuals, cançons, contes… S’explica a l’alumnat qui era Francesc Palau i que va fer.
El dia comença amb tot l’alumnat al pati i amb una benvinguda per part del director de l’escola. Cantem les cançons del Pare Palau tots junts i així comença una jornada lúdica amb tot d’activitats relacionades amb el Pare Palau i les Carmelites Missioneres Teresianes.