Celebrem la Castanyada

Al matí, l’alumnat de 4t d’ESO va muntar una paradeta davant del col·legi per vendre els panellets d’ametlla, de xocolata i de pinyons que prèviament havien elaborat amb l’objectiu de recollir diners per al viatge de fi de curs. La venda va anar molt bé, ja que van aconseguir vendre tots els panellets que havien preparat i van recollir un total de 367€. Moltes gràcies a tots els que vau col·laborar comprant-ne!!!

Al migdia, els mateixos alumnes de 4t van tallar, torrar i empaquetar castanyes per tal que a la tarda l’alumnat de tot el centre pogués celebrar la festa menjant aquest fruit tan típic de la tardor. Les paperines de castanyes es van vendre a 1€ i els diners que es van recollir són per a la ONG del centre Educas.