Celebrem el Nadal

Arriba l’hivern i, amb ell, una de les celebracions més boniques de l’any: el NADAL.

Durant  l’Advent,  alumnat i professorat vivim i ens preparem per al naixement de Jesús.

El col·legi, durant aquests dies, s’engalana amb la decoració nadalenca de les classes, les galeries i,  l’entrada del centre, amb el pessebre i l’arbre de nadal.

L’alumnat de totes les etapes participa en el concurs de postals nadalenques potenciant la seva creativitat.

Els més petits  viuen la màgia de les tradicions catalanes fent cagar el tió i rebent la visita dels patges de ses majestats els Reis d’Orient, que han passat a recollir les cartes que els xiquets i xiquetes els han escrit amb tota la il·lusió del món.

Els  dies 19 i 20 de desembre, alumnat, professorat i famílies hem pogut gaudir, després de tres cursos, de la celebració del Festival de Nadal al pavelló del col·legi. Els nens i nenes de 6è de primària han estat els encarregats de la representació del pessebre vivent i la resta de l’alumnat de totes les etapes ens ha delectat amb la cantada de nadales en català. Tot seguit, l’alumnat i el professorat del centre hem cantat plegats la cançó “Somiem tots junts”.

El sentit nadalenc i de solidaritat el reflectim amb el donatiu voluntari que s’ha recollit a l’entrada del pavelló i que va destinat a la Marató de TV3.

En finalitzar el festival, l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat el sorteig de la cistella de Nadal, rifa organitzada amb el propòsit de recollir diners per al seu viatge de final d’etapa.

Des del col·legi Sagrada Família us felicitem el Nadal amb els nostres millors desitjos de pau, salut i amor.

BON NADAL!