Celebrem el festival dels alumnes d’EP i ESO

Des de fa molts anys i amb molta il·lusió, l’alumnat del Col·legi Sagrada Família prepara a les classes d’Educació Física, Música i Tutoria el ball per al festival de fi de curs.

Complint amb la normativa de centres i per aforament de públic, el festival amb el qual vam celebrar la cloenda del curs escolar 2016-2017 es va dur a terme els dies 19 i 20 de juny. El dia 19 van assistir les famílies de l’alumnat de 6è de Primària fins a 4t d’ESO i el dia 20 van venir els familiars dels alumnes de 1r d’EP fins a 5è d’EP. Ambdós dies l’alumnat va actuar per a tots els assistents i el dia 20, en finalitzar l’actuació, tots van estar  convidats al berenar de fi de curs que l’AMPA organitza al pati del col·legi.

Amb molta il·lusió, els alumnes de 4t d’ESO van preparar la seva sorpresa amb l’escenificació del musical “Grease”. Com uns autèntics Johnes i Olivies van demostrar les seves habilitats i el seu saber fer amb el ball. Amb caçadores de pell, llacets de colors i cabells engominats, el nostre alumnat va celebrar la fi de la seva etapa a l’ESO i es va acomiadar del col·legi.

Les cançons que van acolorir el nostre festival van estar distribuïdes de la següent manera:

1r EP Despacito

2n EP Súbeme la radio

3r EP Shake it off

4t EP Hula hoop

5è EP Shape of you remix laonchpad

6è EP Let me love you

1r ESO Remix Alone i 24K magic

2n ESO Remix Swala, everyday I hey ma!

3r ESO Kiss the Sky

4t ESO  Grease