Celebrem el festival de l’alumnat d’EP i ESO

Acaba el curs i l’acomiadem amb el Festival de Fi de Curs que va tenir lloc les tardes del 19 i 20 de juny.

Aquest any, també el vam celebrar al pati de l’escola. Les famílies ens vam acompanyar des de les cadires al pati i l’alumnat repartit en les galeries del primer i segon pis.

Vam gaudir de les actuacions dels deu cursos, des de 1r de primària fins a 4t de secundària, preparades amb molta il·lusió.

Els alumnes de 1r d’EP van ballar l’èxit del músic brasiler Gustavo Lima, “Balada Boa”. Els nens i nenes portaven un ritme fantàstic.

2n d’EP van triar la cançó “Run boy run” de Woodkid. Portaven uns pompons de color groc a cada com accessori que feien més espectacular la coreografia.

La classe de 3r d’EP va ballar l’èxit d’Álvaro Soler, “La cintura”, que va fer ballar a més a més a tot el públic.

L’alumnat de 4t d’EP van ballar un remix de Queen, amb una coordinació extraordinària.

A 5è d’EP es van inclinar per un clàssic com és el “Singing in the rain”, cançó de la pel·lícula homònima estrenada a l’any 1952. El paraigües va ser protagonista a la coreografia.

Els més grans de primària van triar la cançó “Another day of sun”, de la banda sonora de la pel·lícula La La Land. Una coreografia molt treballada i bonica on no van faltar les piruetes.

Els alumnes de 1r d’ESO van ballar la cançó de Buhos, “Volcans” que va ser cantada per tot el públic.

2n d’ESO va preparar una actuació amb moltes cançons encadenades on ells interpretaven a mims.

La classe de 3r d’ESO va ballar la cançó “Feel it Still” de la banda Portugal. The Man amb una coreografia creada per la mateixa classe.

Per últim les alumnes de 4t d’ESO van triar un remix de la pel·lícula Pitch Perfect on apareixien les cançons “Price Tag” de la cantant Jessie J, “Don’t you forget about me” de Simple Minds i “Give me everything” de Pitbull.

Vam comptar amb dos alumnes de 4t d’ESO per presentar les classes.

Felicitem a les mestres encarregades de les coreografies i a tot l’alumnat i agraïm a les famílies i professorat per acompanyar-nos aquestes tardes.

Bon estiu!