Celebrem el Dia Mundial de la Pau i la No Violència

Com cada any, el 30 de gener celebrem el Dia Mundial de la Pau i la No Violència. La jornada ha començat amb una trobada de tot l’alumnat al pavelló per a posar en comú totes les activitats que s’han anat realitzant a les diferents etapes.

L’alumnat de l’etapa d’infantil han cantat, els petits d’educació primària han pintat palomes i han escrit missatges, els grans han preparat un conta contes per als més petits i a l’ESO han fet manualitats i pòsters. A més a més, l’alumnat de 4t d’ESO ha preparat un manifest que ha estat llegit a la resta de companys i, per tancar l’acte, tot l’alumnat del centre ha cantat La pau.

Durant l’acte, uns alumnes han sorprès a tothom tocant la cançó We Are the World amb diferents instruments.

Ha estat una jornada emotiva que fa que un cop més tota la comunitat educativa reivindiqui la importància de viure en un món en pau.