Celebrem el dia del Pare Palau

Com cada any, el 7 de novembre vam celebrar la festivitat del nostre fundador, Francesc Palau i Quer.

Les activitats es van succeir al llarg de tot el dia començant amb l’elaboració de joc d’endevinalles sobre la història del Pare Palau, abans del pati tingué lloc la paralitúrgia on tot l’alumnat va estar implicat ja sigui amb les ofrenes, llegint les pregàries com cantants les cançons treballades per l’ocasió. Ja després del pati, l’alumnat d’infantil va marxar al parc de davant del pati per fer jocs i la resta va participar en una gimcana preparada pels alumnes de tercer i quart d’ESO.

Durant la tarda l’alumnat d’infantil va anar al pavelló on tots plegats van prendre un bon berenar d’altra banda, la resta del col·legi es va desplçar fins al parc del Garbí per realitzar diverses activitats de lleure.

Tot plegat, va ser una altra diada de germanor entre tots els alumnes i la comunitat educativa, per celebrar el dia del nostre fundador i per no oblidar les nostres arrels.