Celebrem el dia del Pare Palau

Com cada any, el 7 de novembre vam celebrar el naixement del nostre fundador, Francesc Palau i Quer.

Educació infantil va decorar l’entrada del col·legi amb un mural del Pare Palau. Els dies previs, s’havia treballat la vida del fundador amb vídeos de dibuixos animats i la cançó “Sonaron las campanas”.

A primària, a cicle inicial, es van pintar dibuixos del Pare Palau, i al cicle mitjà i es van decorar les passadissos amb algunes de les seves frases més famoses. A cicle superior, els alumnes van realitzar una auca que explicava la seva vida.

A secundària, els alumnes van cercar frases del Pare Palau que posteriorment llegirien durant la celebració. Els alumnes de 2n d’ESO, en grups, van realitzar un Power Point explicant la vida del beat, que després van anar a mostrar als alumnes d’infantil i primària.

El dia de la celebració, després del pati, vam reunir-nos tots al pati per cantar junts “Sonaron las campanas”. A continuació, els alumnes de 1r i 4t d’ESO van llegir-nos les frases del Pare Palau que havien preparat.

Tot plegat, va ser una altra diada de germanor entre tots els alumnes i la comunitat educativa, per celebrar el dia del nostre fundador i per no oblidar les nostres arrels.