Celebrem el dia de la Pau i la No Violència

El passat 30 de gener va ser el dia Escolar de la Pau i la No Violència i per aquest motiu, al nostre col·legi vam preparar una setmana plena d’activitats.  Durant tota la setmana, l’alumnat del centre va estar realitzant activitats relacionades amb aquesta diada.

Entre altres coses, hem fet una col·lecta d’aliments i productes de primera necessitat, col·laborant en la V setmana solidària. L’alumnat de 5è d’EP i 1r d’ESO, juntament amb l’alumnat dels altres centres del poble van participar en l’acte solidari que es va fer  al Coc.

A Infantil i Primària van fer murals, dibuixos i missatges  que ens van mostrar a l’acte que dijous vam realitzar al pati del col·legi. L’alumnat de Secundària va escriure poemes, va enregistrar  contes que durant tota setmana vam poder  escoltar a les entrades al centre i van escriure el manifest que es va llegir al pati.

Després de l’acte celebrat al pati, tot l’alumnat, el professorat i les germanes ens vam ajuntar al centre i vam formar un cor amb globus mentre cantàvem la cançó de We Are the World.