Celebrem el dia de la Pau

Dilluns 31 de gener vam celebrar al col·legi el dia Internacional de la No-violència i la Pau. Cada any, els col·legis d’arreu del món treballen aquesta diada i avui  volem compartir amb vosaltres tot el que hem estat fent.

L’acte amb què vam commemorar el dia fou presentat per alumnes de 4t d’ESO. La resta d’alumnat de l’ESO preparà un manifest que fou llegit al pati. El nostre director ens encoratjà a seguir fent pau a casa i a les aules i a descobrir qui va ser Mahatma Gandhi .

Durant la celebració, tot l’alumnat del centre, des de P3 fins a 4t de l’ESO, va anar exposant i compartint els seus treballs.

L’alumnat Educació infantil va preparar un mural al pati ple de mans blanques dins un fons negre, la qual cosa vol significar que aviat veurem la llum.

Els d’Educació Primària, amb somriures darrera les mascaretes, van anar baixant al pati per presentar frases i dibuixos plens de gran valor educatiu i pacífic.

Des de l’àrea d’anglès també es van treballar frases on la pau és l’objectiu a aconseguir.

L’alumnat de Cicle Superior, amb la tècnica del lettering, van ser els encarregats de decorar el mural en el qual han quedat exposats tots aquests treballs emmarcats amb mans.

A més, els alumnes de 5è de Primària van treballar el conflicte entre Rússia i Ucraïna i ens van explicar el què i com d’aquesta confrontació entre dos països veïns.

Finalment, l’acte fou tancat amb el vol de dues palomes amb la intenció de deixar el cel de la Ràpita ple de pau i d’esperança.