Celebrem el carnaval al nostre col·legi

Per celebrar un any més la festa del carnaval tot l’alumnat de primària i  secundària havia seguit durant dilluns , dimarts i dimecres   les consignes del rei Carnestoltes. Dimarts venir amb barret, dimarts amb ulleres i dimecres amb unes sabatilles.

Com a cloenda final de la setmana de Carnaval  el passat dijous 20 de març l’alumnat d’infantil i primària del Col·legi Sagrada Família juntament amb els professors i alguns  pares vàrem sortir a fer la rua per la Plaça Carles III i plaça del Cóc.

Al finalizar la rua, vam poder disfrutar d’una Xocolatada calenta al pati de l’escola que organitzada per l’AMPA amb el donatiu d’1€ que vam destinar  a l’associació del càncer infantil.

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.