Celebrem el Carnaval

Aquest any tot l’alumnat i professorat del nostre centre ha pogut celebrar la festa del Carnaval.

Ha estat una setmana molt divertida en la qual tots han seguit les ordres del Rei Carnestoltes. Seguint les seves consignes, cada dia han portat un complement: perruca, bata o barnús, sabatilles d’anar per casa, corbata…

Dimecres, l’alumnat i professorat de Primària va venir disfressat obeint la consigna “Una disfressa qualsevol durem i molta gresca farem”. Dijous va ser el dia escollit per l’alumnat d’Infantil per obeir aquesta consigna.

A més a més, per tal de celebrar Dijous Llarder, l’alumnat d’ESO va pujar a la Foradada i l’alumnat de Primària va anar a berenar al Parc de Garbí.

Ha estat una setmana diferent en la qual tots ens ho hem passat molt bé.

Fins l’any vinent!