Celebrem el carnaval

Per celebrar un any més la festa del carnaval tot l’alumnat de primària i  secundària havia seguit durant dimarts , dimecres ,dijous i divendres  les consignes del rei Carnestoltes. Dimarts venir amb gorra, dimecres portar llaços, corbata o collars, dijous portar la cara pintada i divendres disfressats.

Com a cloenda final de la setmana de Carnaval  el passat divendres 2 de març tot l’alumnat del Col·legi Sagrada Família juntament amb els professors i alguns  pares vàrem sortir a fer la rua per la Plaça Carles III i plaça del Cóc.

L’alumnat d’Infantil  P3 P4 i P5 es van disfressar d’emoticonos.

1r EP amb la gràcia de Vilma i pedro es van disfressar de  PICAPEDRA.

2n EP ens van traslladar als anys 60 vestits de Hippies.

3r EP anaven vestits amb els signes de les noves xarxes socials. Facebook, twitter,instagram…

4t EP anaven de Rapers amb els seus balls i complements.

5è EP ens van amenitzar amb un ball de supercalifragilistico vestits de Mary Poppins i escuraxemeneies.

6è EP ens van traslladar a la dolçor i paciència que tot vellet té quan es fa gran vestits de vellets.

I tot l’alumnat de l’ESO vestit amb pijama i bata ens van acompanyar al Cóc per després servir-nos al pati de l’escola una bona xocolata calenta que organitzada per l’AMPA amb el donatiu d’1€ que vam destinar  a l’associació del cáncer infantil.

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.