Alumnat d’ESO viatja a Londres

Després d’una aturada per la pandèmia, reemprenem la nostra tradicional sortida a Anglaterra. Es tracta de la Culture Week, uns dies en què els alumnes de secundària tenen l’oportunitat de conviure amb famílies angleses, practicant així la llengua anglesa en un ambient totalment immersiu, i alhora conèixer de primera mà la cultura i la història del lloc que visitem.

El passat 18 d’abril vam volar cap a Londres, on ens esperaven les famílies d’acollida. Durant el dia vam conèixer els llocs més emblemàtics de la ciutat, juntament amb la seua història; i el vespre el passàvem amb les famílies.

Treure la llengua anglesa del context de l’aula i poder fer-ne un ús real canvia totalment la perspectiva del nostre aprenentatge i li dóna una versió diferent, tangible, i ens fa adonar dels nostres punts forts i les nostres febleses.

Ha estat, com sempre, una experiència molt profitosa, tant per l’ambient d’aprenentatge i pràctica de la llengua, com pel contacte directe amb parlants nadius i la cultura la història, sense oblidar la part lúdica.