1r Premi en la Categoria de Primària de Fotografia Matemàtica de l’APMCM

Aquest cap de setmana passat, es va celebrar la VIII Fira Tastet de Ciència a la plaça Univers de Reus. Durant la jornada, prop de 500  alumnes dels centres educatius del territori tarragoní van mostrar i ensenyar ciència de l’aula al carrer, tot promovent la vocació científica a través de la divulgació i l’steam.

A més a més, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis del V Concurs de Fotografia Matemàtica organitzat per l’APMCM (Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals), el qual té per objectiu plasmar a través d’una imatge contingut matemàtic  amb gràcia i originalitat.

Una alumna de 4t d’EP va ser una de les premiades, aconseguint un 1r Premi en la Categoria de Primària, amb la fofotgrafia “La corona de la lluna”. Juntament amb el premi va ser obsequiada amb una càmera instantània.