Alumnat del col·legi participa en la VI edició del concurs interescolar dins del Tortosa English Festival

Com cada any, aquest divendres 13 d’abril ens hem desplaçat fins a Tortosa per a participar en la VI edició del concurs d’anglès interescolar que forma part de les activitats programades dins del Tortosa English Festival. Enguany hem participat en tres de les quatre categories del concurs: Quiz contest (6è d’EP), Junior English Practice (1r i 2n d’ESO) i Senior Debate (3r i 4t d’ESO).

Un cop superat els nervis inicials, tothom ha participat en les respectives categories, envoltats de l’ambient angloparlant i gaudint d’un matí dedicat plenament a la pràctica de la llengua anglesa.

Com sempre, una experiència força enriquidora, i amb moltes de ganes de repetir-la l’any que ve.