Celebrem Santa Cecília

Dimecres 22 de novembre, dia de Santa Cecília, patrona de la música, els alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO de tots els centres educatius del nostre poble ens vam trobar a la plaça del Cóc per celebrar junts aquesta festivitat de la millor manera possible: cantant.

Amb l’ajuda i la paciència dels nostres mestres i professors de música, vam interpretar tots junts el Cànon de la Pau i l’himne de la Ràpita. Tot i la dificultat de no haver gairebé assajat junts, i del fet de ser tanta gent cantant alhora, va sonar molt bé.

Va ser una experiència molt bonica poder compartir música, alegria i somriures amb els nostres companys dels altres centres i amb el públic que ens va venir a escoltar, tot commemorant el dia de la música i Santa Cecília.