Sabadell a l’edat mitjana (6è Primària)

Dins el projecte Ciutat i Escola de l’Ajuntament de Sabadell s’ofereixen activitats interessants vinculades a la ciutat. L’alumnat de 6è de Primària estem treballant l’edat mitjana i vam realitzar l’itinerari per conèixer la formació de Sabadell (Sabadello) al segle XI a redós d’un mercat i d’una petita església i tancada per una muralla i un fossat defensiu.

L’arqueologia, els documents conservats i l’explicació de la persona que va fer-nos de guia van servir-nos d’ajuda per entendre com devia ser la vila i la vida dels seus habitants i vam anar cercant per la ciutat actual  les traces de la vila medieval.

La història ens permet conèixer el passat per entendre el present de la nostra ciutat i construir el futur!

Per a veure algunes imatges de la sortida, cliqueu aquí.